Almost one year!

Inästan snart 1år har jag haft problem med min sömn, jag vågar inte lägga mig tänk så kan jag inte sova? vad är det för ljud jag hör från tanten ovanför? Varför??? Jag hatar när klockan närmar sig kväll jag hatar att säga godnatt för då, då måste jag somna!!! Jag känner hjärtklappning, ångest, jag börjar svettas.. välkomna till min rutin varje kväll! Detta förstör min vardag!

Jag saknar att göra något på kvällarna, hatar att kunna lägga mig när jag vill och ändå somna! Jag ska inte tjata om detta nu men jag hatar att vara sömnlös och detta är en ständig ångest!

Men till något roligare så har jag börjat träna mycket, fått en inblick i vad som är bra och dålig mat och summan av kardemumman har jag gått ner 7kg! score


Nu ska jag kolla film med min bätte hälft!

kärlek och trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Cajsa

7 kg. WOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PUSS

2013-05-21 @ 19:12:09
URL: http://cajsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0