C&J

Fortfarande sjuk
Men känns lite bättre faktiskt :)!

Snarr kommer min mam hit och hoppas han har handlat med sig pepsi max :)!

Får lite då och då små gråtattacker fr jag saknar mina barn... Jaaa kalla mig sinnesajuk överdriven eller säg till mig att sluta tjata... Men dessa barn jag passade och ja utan att favorisera blev flickan en liten favorit. Jag umgicks med henne 5 dagar iveckan 8-18 och lekte alltid!

" catja promise to never leave me, i love you"

" i promise calla, and i love you too"

Lova aldrif något, du kommer bara ångra dig!!

Men atr vara au pair är det bästa jag gjort och kommer att ha gjort

Det gjorde mig till den jag ät idag <3!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0