<3

Det var ju inte igår jag skrev, men tänkte kanske att jag borde ta tag i detta igen och kanske mest bara för att =)
Men sen sist iaf, blir punktform =)
* Fixade IATAN
* Bott tillsammans med 3 fantastiska tjejer i en 1a på 40 kvm
* Praktiserat på en resebyrå
* Praktiserar för nuvarande på Malmö Aviation
* HAR BLIVIT MOSTER TILL VÄRLDENS FINASTE MAJKEN!!! <3<3<3
Bor hemma nu i tre månader under praktiken, allt på gott och ont. Men skönt ändå lite. Men jag tar examen den 1 Juni så jag hoppas att jag får jobb så att jag ka flytta hemifrån =).
Var i USA för 1 månad sen, var där med pappa hälsade på mina barn och det var alldeles underbart, cant wait to go back again... <3. Nhl shopping barn och mat =)
Är nedrans kär i min Finaste TIM, och är glad i honom varje dag =)
So Long Lovely Friends!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0