Svettig!


Börjar starkt med en fräsch rubrik men WTF :)

Har precis varit ute och sprunigt känns kanon bra faktiskt :)
Kan ju inte komma hem och ha blivit en typiskt amerikanare lönnfet och finnig haha?? låter ju festligt.
jag menar whats up med fräsch snygg och glad:D? Låter väl som en trevligare catja!

jag och mamma har börjat planera min hemkomst nu, hur spännande som helst:)
men får ju inte ha för högaförväntningar!

Nu blir det lite msn med sköna personer duschen middag och sen är jag öppen förförslag kanske godis chips och mys?? aa låter som en festlig fredag:D

SVETT OCH HEJDÅ!

åhh BERT. måste kolla upp på tuben om det finns avsnitt som det finns med svensson svensson, då kan jag nog bli världens lyckligaste

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0