Nothin....


Vilken fredag!!!

Jobb från 11-15
ut och sprang
hem och msna
duscha
snacka med mamma
snacka med nelly
snacka med Malin
oj va busy tjej jag är;)
men sen helt plötsligt så var min familj försvunnen, så jag smsar min värdpappa och hor vart dom är...
så säger han hos grannarna och sen bjuder över mig :)

De bor i ett slott, typ alltså något helt otroligt och ett annat par var också där hur trevligt som helst..sen kom där förbi en tjej. Lizzy vi började snacka och sådär i samma åldrar är vi och hon bor 4 hus ifrån mig
AMERIKANSK KOMPIS hahah tror ni jag är lycklig eller haha, kanske en överdrigt men en kompis på gatan..
ni vet säkert själva om det hänt er ?? aa precis tänkte väl det:D


Varför läker aldrig såren?
den knipande magkänslan att någon har lämnat er, ni känner er övergivna
ni gråter så att ni tror ni ska kräkas, hur mkt ni än gråter och försäker vara snygg på samma gång hahaha sorry men det går inte, men när i denna stund så hjälper inget... utan personen säger förlåt och bara går där iväg... du är hjälplös.... är det bara jag som är helt fuckad att man inte glömmer och tar vara på det man har??
eller är det normalt beteende?? ajaj det kommer jag nog fan aldrig få svar på!
men WHO CARES

för på ONSDAG ÅKER JAG TILL NEW YORK!!

Bilder kommer imorgon från livet i USA!

LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0