New york!


Onsdagen den 23/9 kl 1800 lyfte flyget till NEW YORK där för att möta upp mina älskade tjejer!
MARIA
PAULINA
LINA!
men först på onsdagen var det att möta upp Maria!
59 columbus circle starbucks såg jag henne... evigtkramande och massa mys och en kaffe så var jag tillbaka till min dröm :)


Hem till misan väcklade ut plankan och sen var det lägg dags, men självklart blev det en massa fnitter och gapskaratt innan vi kom till ro:)

0700 ringer väckarklockan å då var det dags att gå upp, Maria skulle jobb 2 timmar, men det var lugnt!

När vi hade lämnat barnen blev det hem till Maria gjorde os iordning duschade sminkade oss och de real new yorkersarna var redo :)

Ner till 58 och in på FIKA, ett svenskt kaffe, en smögenmacka slank ner fint som fan:D

När vi sitter inne på fika så öppnad dörren och en solsken kommer in, en lång vacker välformad kvinnar stiger in....


Jag, Victoria Silvstedt och Maria!

Dagen gick och vi var mer exalterade över Paulas och Linas ankomst:)

Såklart fick jag en briljant IDE:D

 

När klockan närmar sig 1930 drar vi oss mot JFK:D

Och efter 20 mijnuters väntan så får jag denna bild...


Och detta blev resultatet:


:D:D
Överlyckliga för att få se dessa tjejer igen.... helt jävla underbart var det!!

En kändis bild på catja ;):

 

God kväll och jag tackar mina älskade tjejer för en oförglömlig helg!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0