Min Kära Vän EMMA


EMMA:
Men catja, jag gillar inte din blogg för det handlar bara om USA
och skäll INTE på mig för då känner jag mig så liten här i soffan!


HAHA Hon e för jävla kär!

PANIK, varför måste det G-20 Mötet vara just denna helgen i PITTSBURGH när jag ska till NEW YORK,
vet inte om flyget kommer att gå, bussarna kansek är inställda... aaaa TOKIG!!!

Annars idag blir det nog ganska lugnt, tjejen är i skolan jag sitter här och snackar med Emma :)

Här får ni en bild på emma och mig :)

HAHA Jag borde lägga upp knäbilden men då är jag rädd att emma skulle blir FÖRBANNAD!!

 
En av de underbara kvällarna förra året!

HAHAH tyvärr har jag inga bra bilder på mig och emma tillsammans så jag får se vad jag hittar haha!



Här:D!!!

hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0