I smell sex and candy


En Lördag som inte var som alla andra kanske man kan säga?

Ingen bil och stuck i Edgewood, låter det inte festligt? haha nää inte speciellt:)
Men men...

vid 2 tiden gick jag ner till regentsquare, träffade Lizzie och Patrick, de jobbade på en restaurang så jag gick dit för en kaffe och Lunch :)

Hem, linn och bethany hämtade upp mig för att gå ut och dricka lite mer kaffe...
sen var det endast hem och sitta framför msn... sen 2130 kommer familjen hem och mer vill jag inte berätta för jag blir bara så FÖRBANNAD!!!

SÖNDAGEN:
ut och springa
köra ner till waterfront
förhoppningsvis träffa Linn
SOVA

Nu får ni avnjuta lite bilder från AU PAIR Pittsburgh :)

TACK BLOMMAN, du är en vän av en annan sort <3

 





Avslutar detta blogginlägget här:) kommer mer så småningom!

nu ska jag lyssna på en massa bra musik och drömma mig bort!

JAG ÄLSKAR ER vänner och familj!


Kommentarer
Postat av: mathilda

Caaatja, idag cyklade jag vilse, sug på den! :D

2009-09-20 @ 12:53:08
URL: http://mahilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0