Fredag!



Fredag:
Jobb 9-12, lagom tid faktiskt, tog C till coffee tree, fikade spelade kort, vidare till biblioteket :)
hem pysslade sen var dagen slut!

Gick ut och sprang, hem duschade snackade med mamma anna och hela ganget haha :)

sen skickade linn sms och fragade om jag skulle med till BASEBALL pa kvallen, jag sa visst, fine!

Smink, kladrer mat och sen var jag pa gang!

Buss ner till SHADY SIDE, Patric hamtade upp oss, stod i ko kanske 40 minuter for att vanta pa den idiotiska parkeringen men vi kom fram och vi fick en parkeringsplats:) inte daligt!

BASEBALL:
pirates SUGER, men det ar roligt anda att ga dit. lite snack och trevligt sallskap gor allt mkt trevligare!

Efter matchen:
var ngn slags festival nara PNC PARK sa vi drog dit, kollade runt.. och da far min aventyrliga LINN syn pa en luftkudde som ar en hinderbana!
2 dollar per person kostade det, sa hon och JONNA gick upp i denna och satte igang!

HAHA det blev manga skratt!

Nar vi var klara sa vi, fine vi sticker till HARDROCK men val framme hade de slutat servera mat, fan vilken tabbe... sa i kladda jeans kofta och linne drog vi till barroom och dansade... en festlig utgang!

njut av bilderna:D!


PUSS!


Linn, Jonna och Jerry!


Baseball


Jerry


Har borjade spelandet :)


Patric och catja!




Stockhomarna pa Barroom!



Uppenbarligen var det ngt som skramde mig haha!

Kommer sakna dig din knas:)

<3<3<3
  

Nu sager jag hej sa lange och KANSKE aterkommer sen!!

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Hej min kära! Saknar dig, vill också gå på baseball och dansa loss på Barroom! Är avis på dig juuuu =) Blir stolt över dig att du är ute och springer också.. Går det bra? =) Hade btw 8 läsare på min blogg igår, hahahaaaaa.. Det går uppåt =D Puss!

2009-09-06 @ 11:05:06
URL: http://thislifeofmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0