Desperata omogna och misslyckade manniskor soker kandisskap... ratt lr fel?



Det ar val det alla 92/95 soker genom deras bloggar?
visar sig i deras rosa mjukisdress, sondersolade kropp och knapp fatt mens fan, men anda skriver de hur manga de har legat med!

FINE ater igen lyckas ni att fa igang mig, MEN... hur fan kan ni ma bra??
och NEJ pengarna gor er inte lyckligare!

Nu ska jag beratta for er varfor JAG ar lycklig ( och jag ar inte rik;) )

* Varldens basta uppvaxt i skegrie
   Nelly
   Anton
   Stina
   Mette
   Cajsa
Vanner for livet, och de ar som min andra familj!

* 1-5an pa skegrie skola,
Traffade underbart folk
RONJA OCH TINA NELLY OCH JAG!
efter skolan hem gjorde laxor
ner i kallaren och tranade pa gymnastik
efter jag hade lekt ner till Kampinge och tranade dar, och traffade mina andra vanner!

* Gick ut hogstadiet med hyffsade betyg ( kom in pa min gymnasielinje )
  Sarah ar mitt storsta plus fran hogstadiet
Traffade Oskar och fick 4 underbara ar tillsammans med honom!

*GYMNASIET
Estet

SARA,GISS,JENNY,FIA,LINDA,MUNTSCH,TIMME ar mina narmsta vanner fran gymnasiet

men sen kom ju Maria ocksa!

*MC DONALDS
ALLA
vannerna darifran, det ar ju guld! och alla vanner man traffat utanfor pa fester eller ngt liknanade!

Nu ar jag i Pittsburgh och har aven har traffat vanner for livet!

Finns det ngnstans dar jag namner att mina vanner ar kandisar eller ngt liknanade?? NEJ !

ok fine, kanner ingen kandis heller haha, eller jo lite ;)... men dessa vanner har jag traffat for det var karlek mellan oss.... inget annat!

PAULINA,traffade jag hos maria.. karlek vid forsta ogonkastet :)

nu ska jag lagga in bilder fran gardagen!

 

PUSS love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0