23 september


En massa skojiga saker star pa schemat nu.. och jag njuter!
men en sak vill jag inte beratta for den saker har kommit fram...

men 23 september aker jag till NEW YORK for att mota upp mina alsklingar PAULINA OCH LINA!
10 manader och antligen fa se dom i NEW YORK
Maria catja Paula och Lina... <3 kan inte mer an alskas!!

sen ar det ju faktiskt bara 2 manader kvar... tank sen har jag varit borta i ett ar.. ganska stort nar man tanker pa det!!

Nu har det blivit 2 lugna dagar men det ar ganska skont faktiskt... ar trott och lite sadar... men med ett leende pa lapparna sa kollar jag svensson svensson om kvallarna innan jag somnar!
TACK YOUTUBE!! vilken hjalte...

snackade precis med maria, lika glad i magen blir man alltid :)
snart sitter jag hos dig och myser med mac an cheese och skrattar sa jag grater!

god natt!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Maria

Åhhh, nu är det inte långt kvar, imorgon är det 3 veckor kvar bara, gahhh!!

2009-09-01 @ 16:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0