Vem har tänt en stjärna...


Igår när jag körde från STINA kom en låt med CAROLA på... EN STJÄRNA LYSER SÅ KLAR,
genast fick jag piggar på kroppen och jag togs tillbaka den 25 Oktober 2006 när trelleborg hade uttagning för TRELLEBORGS LUCIA!

Dagen innan den 24 Oktober 2006 fick jag mitt körkort ;)
men åter till den 25:
Vi skulle samlas på detta kontoret runt 1700 tiden, självklart var man nervös men också förfärvntasnfull
man ingbillade sig nog också endel att man inte ville ställa upp, men självklart ville man det.
För det hade ju trots allt varit en dröm sen barnsben.

In i detta rum och fick sjunga (orkar inte skriva allt haha).. När vi va klara sa dom:
- Vi ringer och meddelar er om ni kommer med eller inte...

Direkt efter uttagningen hade jag och Josephine gymnasikträning...
Helt plötsligt ringer Joshys mobil och man ser hur glad hon blir, då fick jag en klump i magen
SHIT JAG KOM INTE MED... men när jag ska kolla mobilen ringer den.. jag svarar:
hej detta är Victoria från Trelleborgs lucia, och vi ville meddela dig om att du var en självklar kandidat för oss grattis!


aaa jag å Joshy blev tokglada och här börjar den underbara fanstastika oförglömiglaresa!

Njut av bilderna..

Josephine
Sofia
Nathalie
Cecilia
Li
Martina
Catja
TACK tjejer:D!


Under denna turen så åkte vi till DANMARK för att uppträda
haha något vi aldrgi glömmer, när en tjej snubblar och vi viker oss av skratt hah!


Vår Vackra Martina!

Här är vi i TYSKLAD

<3


Nu orkar jag inte mer!!

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0