Two years ago...


Amen det var ju ett jävla tjatande på mig kan man tycka, men va fan ska jag göra?
Om det var någon smart människa där ute som kanske kunde hjälpt mig, men jaa jag vet själv hur svårt det är att alltid finnas till hands...


Jag har nu för övrigt läst igenom massa gamla sms, och vill bara säga saknar men nu kommer jag snart!

Massa låtar snurrar i huvudet
massa minnen

Jag vill inte skriva ut för mkt här.... folk kan typ bli trötta på mitt egiva tjatande och de andra 2 läsare har inte ens ngt med att göra vad som hänt...
Men ändå vill jag bara kräka ur allting, men vet bara inte till vem....

Nu blir det sängdags och sådär!

pusskram

skriver mer imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0