Sammanställning!


Veckan som gått!!!


Fredag 2/10
STINA ANLÄNDER!

Lördag 3/10
Waterfront och Middag med STINA på TGI FRIDAYS!

Annars under veckans gång har det blivit fika med STINA och med andra au pairer
Måndag och Onsdag blev det SKOLA och På ONsdag kväll blev det DOC´s:)

Helgen:
FREDAG:
JOBB, UTGÅNG
STINA
LISA
JULIA
ANEKA
och Jag... helt sjuk underbart utgång!!

Lördag: vaknade upp hos stina, gick slitna som fan till Coffe tree snackade
åkte hem jobbade mellan 3-5.. klädde och gjorde iordning mig för att sedan hämta upp Stina my Love!

Vi käkade middag åkte sedan ner till WATERFRONT:)!!

Innan ville jag hem nu vill jag stanna här med min älskade STINA:)
eller jo såklart men nu är jag lycklig igen!!

HEJDÅ:D!
love, jag orkar inte lägga in bilder idag igen haha sorry!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0