"Säg det inte till någon"



Jag är FAST, fast i min bok! Mamma skickade ett packet till mig med bland annat lite USA minnen, godis Bast och denna underbara hemska fruktanstvärda bok som heter " säg det inte till någon"
Den är en sann händelse!
Jag brukar inte gråta till en bok, men här komma tårarna med jämna mellanrum... så otroligt hemskt!
ska försöka skriva ner lite vad den handlar om på ett bra sätt.. så gott jag kan :)

Det handlar om KATHY som är född på irland under 1960 talet.... Till en börjann verkar hon leva i en sk "normal" familj, men till slut händer det alla fasar för!
pappan misshandlar henne brutalt hennes 2 äldre bröder våldtar henne.. när hon är ca 8 år gammal blir hon skickad till en UPPFOSTRINGANSTLAT... och där början en ny kamp om överlevnad misshandel. våltäkter osv osv....!!

Nu denna vecka är mormorn här, ganska mysigt faktiskt!

Mycket tankar känslor såklart... men vad ska man göra?

det antar jag är ok i detta läget!

Fick ett underbart sms igår som värmde som faaaaaaaaaaaaaaaan:)!! TACKAR!

här ÄNTLIGEN får ni lite bilder av både det ena och det andra!

NJUT OCH AVUNDAS av att jag vågade lämna ;)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0