Att bli trampad på.. men aldrig själv få trampa...

Att läsa mitt eviga tjatande att ta vara på varandra och inte slösa bort er tid osv osv kanske gör er trötta. Men LÄS DÅ INTE och fråga inte en massa onödiga frågor.. ingen har tvingat er att läsa heller!

Men idag är det en dag jag är ledsen och det är kanske inte saker som hänt mig utan andra människor nära mig själv det hänt saker!!
Jag ÄR STOLT över er... skriver inga namn inga händelser, men personerna i frågan kommer själva att förstå!
Ni kämpar och har en vilja som jag inte känner några andra personer har...
Jag sitter och fäller ett par tårar och ängnar alla mina tankar år er...!!!

I samma veva när man saknar någon så kommer ju det där också upp...
filmkvällat mys kortspel chips skratt, tetas... sen plötsligt så kommer slaget i magen och man vaknar upp och inser nää det e bara sluta att längta och att ens tänka på det!!

13 november kommer Cajsa och PAPPA hit:D UNDERBART....:D!!!

Nu ska jag sova tidig morgon imorgon och en FULLJOBBVECKA:S

puss!!

jag älskar er mina finaste vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0