36


Att förändras:
Det gör alla människor, på ett bra eller på ett dåligt vis!

Att åka iväg som au pair så förändras man faktiskt otroligt mycket, men jag tror det är på ett bra och mogetvis!
Minns när en nära vän till mig skulle åka som utbytesstundet och min största "fara, skräck" var ju att FLYGA själv.. men min kompis sa:
- Men catja det finns värre saker...

Men ICKE jag trodde sten hårt på det till jag själv var i den sitsen...

Att flyga själv är ju faktiskt det lättaste man kan göra :)
Men det som var jobbigt var ju att jag stod ENSAM  2 resväskor kände ingen och en biljett till new york och Pittsburgh.... nu hade jag allt ansvar själv... så flygningen var ju en väldigt bra såkallat tidsfördriv!

Och under detta år har jag även lärt mig andra saker, vissa saker är självklara saker men för andra inte...
att ringa
doktorn
skolor
playdates
fixa sin dator
banken
posten
osv osv.. så mycket mer självstädnig
och till slut.. JAG ÄR SÅ HIMLA MYCKET ROLIGARE:):)

Jaa ganska seriöst inlägg men nu kommer lite mindre seriösa bilder!

njut!


Kommentarer
Postat av: rickard

var ar bilderna jag ska njuta till ahha ;) starkt jobbat med att fa p-bot a allt!!Rings imorrn purr purr

2009-10-30 @ 05:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0