08-09!



Läste precis en Blogg, och tänkte sammanfatta vad som hänt under detta året här... Trots Uppdatering så mycket som möjligt, så är det kanske nya läsare som dkt upp under tidens gång :)!

1 December:
Jag åker med mamma pappa och Cajsa till kastrup för att säga hejdå till Sverige för ett år och säga hej till världen...
Absolut den tuffaste dagen i hela mitt liv...
Jag stod med 2 väskor och en biljett... nu var jag ensam och visste knappt vart jag skulle...

Au Pair skolan väntade och där träffade jag min Underbara Anna!

I December någon gång åker Familjen till:
PHILADELPHIA för att hälsa på farmorn och Farfarn!'

Från December till Mars så åkte vi till deras stuga som ligger i ett skidområde som heter Hidden Valley, inte världens största men det duger :)

En dag när jag och Anna ( UMEÅ ANNA) Pratade i telefon bestämde vi oss för att träffas, så vi bokade CHICAGO för en helg!
4-6 Februari!
En helg som innehöll både av det ena och det andra!

Jag orkar inte skriva allt så nu gör jag lite i punkter i stället!

APRIL: NEW YORK!

MAJ: NEW YORK

JUNI: Mamma och Pappa anländer

JULI: Maria besöker Pitten

Augusti: MIAMI

SEPTEMBER: NEW YORK med favoriterna

OKTOBER OCH NOVEMBER inget speciellt, mer än att spara pengar till NEW YORK i DECEMBER:D:D!!!

 

Nästa inlägg får ni lite mer bilder!

 

PUSSKRAM GOD NATT!


Kommentarer
Postat av: ditt största fan!

Amen Catja nu är väl det dags för en uppdatering. Här går man in varje dag, flera gånger om dagen för att läsa nåt nytt men nä, ingen uppdatering. En seriös bloggerska som du måste skiva lite oftare;)Du har ju trots allt 5 unika läsare som väntar spänt;) /ditt största fan

2009-10-10 @ 05:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0