Unforgetable!!

Till att börja med så vill jag säga två jätte roliga saker.

1: bartendern började stöta  skit ful dock haha men han kände igen mig å stina.. ganska sött!

2: det gulligaste och härligaste EVER.
Jag går runt hälsar på folk softar.. då säger en kille till mig
- alltså du är den skönaste på HELA stället.. du är inte här med en kompis, du är kompis med hela shady grove. Har kollat in dig nu och man blir bara lycklig av att se dig!


Alltså UNDERBART eller:D
TACK MAMMA OCH PAPPA:D

Halloween, vad säger man?

AMERIKA
HALLOWEEN
FEST
SPRIT
OCH VÄNNER
vad mer kan man begära!.... alltså FUCK sverige för halloween, im sorry men alltså detta var HELT underbart!
själv har jag exempelvis ALDRIG gått TRICK or TREAT eller ens dirket klätt ut mig....
men i år med JACK OCH CALLA var det dags.. jack var ett phillys fann ( baseball) och calla var supergirl... mest bara tycker grymt mkt om dom! ( som ni förstår i detta läget har jag en bra stund) antagligen kommer jag va svin lack imorgon eller ngt liknande:P who knows!..

men 18-1900 gick jag med barnen, hela gatan var full med utklädda ungar föräldrarna lika så... godis till hela världen typ och feststämningen var på topp :)

1930 hämtar stina upp mig, handlar vin och förvandligen kan börja!

Catja
Stina
Simone
Lisa
Maria
Bernhard

Plus en massa andra men de har vi glömt namnet på ;)

Njut av bilderna och jag hade en AWESOME NIGHT!!!







Jaa ni får bara dessa bilder resten ska in på face:D
antagligen får nu se fler om ett tag muhahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0