Närmar sig hemresa..


När jag satte mig här och började skriva om mitt au pair år tänkte jag:
MEN OFTA JAG KOMMER ORKA SKRIVA OCH UPPDATERA??
nja tror inte det faktiskt... men ack det gjorde jag ju:)

Nu sitter jag här och tänker att om 6 dagar har jag lämnat mitt liv i PITTSBURGH PENNSYLVAINA... på gott och ont antar jag?
och är det här mitt bloggande också ska ta slut??
Jaa jag antar det haha. Vilken stor förlust för blogg.se va??
attans!

Känslorna:
Förra helgen grät jag bara.. och veckan var hemsk
Men nu i skrivande stund så tycker jag faktiskt det ska bli ganska så skönt.. kanske ändrar sig imorgon då man är back in Pitt och tillbaka till sina kompisar?!

Nu blir det jakt för en klänning till kvällens bravader;)
Ha en fin lördag!

kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0