Galet! GARAGEUPPFARTEN...!



SHADY GROVE, my 2nd home!!
a hittar ni inte mig på maple så hittnar ni mig på bellefonte SHADY GROVE, eller ni GJORDE
för nu har jag spenderat min sista helg i PITTSBURGH, jävlar vad jag har tjutit.. ja gråter hela tiden.. det går upp och ner.. detta är värre sorg än när du lämnade mig, och då vet ni flesta hur ledsen jag var!

Jag citerar emma:
jag var/är som ett apatisktflyktinbarn... ganska bra beskrivelse på hur jag känner mig just nu!

Fredagen och Lördagen spenderades med STINA på SHADY GROVE haha. I fredags var lite annat folk också med :) men I lördags blev det Våra lilla egna kväll som slutade på ett SJUKT, crazy underbart haha helt stört sätt och jag skrattar bara ja tänker på det men ack så underbart det var! helt LJUVLIGT!!!

Jag orkar inte ladda upp bilder nu, men njut sålänge:) av att jag hade det bra!

Alltså, va fan
catja som inte tycker om trelleborg ska sätta sig på KOMVUX
varit i USA ett år och ska nu tillbaka.. önska mig lycka till...men känns som om att det kommer bli en tuff omställning...:(

LOVE !

vänner, jag saknar er hur mkt som helst.. jag vill att ni ska vara HÄR i USA Pittsburgh med mig!!

Igår när ja sitter vid baren kommer bartenderna fram till mig ( STEVEN) och säger med en ÖL i handen...
- FROM THE GUY OVER THERE...
då vinkar man lite fint blinkar med ena ögat som tack..
sen händer det igen, men då är det från en annan person:)
ack va underbart det är med uppskattning haha!

Nu blir allt jävligt svamligt men det är ungefär så som jag känner så det e lugnt ;)
men när jag å STINA kommer till shady grove å ska visa leg, då säger vakten...
- NO GIRLS U ARE FINE!
alltså och jag vet inte ens vilken vakt det var, tur att dom har koll på oss!

Sen kan jag inte berätta den sista saken, men helt underbart haha!

PUSS och goood night*!

I HATE TO SAY GOODBYE!

Kommentarer
Postat av: Jossan

I LOVE IT!!! Fy fan kära du, vilken sista helg du fick! No regrets! Fan jag hade velat vara där.. Men vi får åka på semester till kära Pittan då och då och återuppleva några crazy nights =) Gosh, du grinar för att du ska hem, och jag grina för att jag är hemma.. Vill till dig och Pittan, hahaa!

2009-11-25 @ 10:28:42
URL: http://thislifeofmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0