FRÖKEN UR??


ohh varför måste tiden gå så inihelvete lllåånnnggssaaammmttt!!! panik!
kanske ska SOVA i 5 timmar nu?? nää för då måste JAG JOBBA:( usch pi tvä blää haha
12-16 blir det idag:S kanske drygt eftersom jag egentligen skulle jobbat från 12-14 så är det ju lite skillnad.. men kanske går tiden fort? hoppas det iaf:)


Nu längtar jag efter min syster och hennes kramar och när hon pussar mig på kinderna hihi!!

Mamma du sitter kvar i Trelleborg och håller ställningarna hoppas jag ;)
yes u do!

sen skänker jag massa tankar till Mina halvsyskor M&N... tänker på er<3

nu blir det MMMAAAUUUDDD OCH lite så med mina barn;)

catja TVÅ BARNSMAMMA?? klingar det bra eller dåligt??
BAD REALLY BAD muhaha!

puss och kräk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0