Vem känner mig bäst?


Ja vem känner egentligen mig bäst om inte min mamma pappa eller min syster,
men upp till bevis, ni ska få ett litet quiz till imorgon att få svara på... ( ni får som läser haha)
men jag roas av mig själv och kul är det :)...!

BTW mamma pappa och cajsa får inte svara för att frågorna är ju alldeles för enkla upptäckte jag efter 5 frågor, men jag vill ju inte fråga det absolut hemligaste om mig å sådär ha, om ni kanske kan ha lite överseende med det ;)

Det börjar på en lågnivå men trappas succesivt uppåt!


1: Mellannamn??

2: Uppvuxen i?

3: Post nr?

4: Höger eller vänsterhänt?

5: hus nr?

6: Första killen?

7: alla mina hemligheter?

8: min första största förälskelse?

9: mitt person nr ALLA 10 siffror

10: VAD är det för likhet eller skillnad mellan mitt telefon nr och en annans vän telefon nr??


Kvällen var trevlig, bio med linn mysigt, imorgomn blir det endast en hemma kväll och förhoppningsvis lägga sig vid 9 så är jag människa på torsdag, sådana dagar behövs också!

45 dagar kvar nu snart helt obeskrivligt och endast 209 dagar kvar tills jag besöker mitt hemliga land!

PUSS och ni i sverige är verkligen det bästa no matter what!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0