en salig blandning!


HAHA, vilken start på ett nytt blogg inlägg här ifrån staterna, men snart endast en månad kvar till
MAMMA OCH PAPPA anländer, känns overkligt:)!

IGÅR när jag och Linn snackade så kom vi prata om hur mycket en person egentligen ljuger,
tänk efter.. jag säger bara så
Jag och Loinn blev rädda för oss själv när vi kom på oss själva haha!

men till en viktigare sak, när man har lite ledig tid såkollar man runt på nätet och har man jätte tråkigt läser man också bloggar..
jag kom in på ens blogg och där stod det att hennes kompis MALIN hade dött, jätte hemskt
hon va 14 år och livet för henne tog slut för tok för tidigt, men sen när man kommer till hennes dödsorsak?
FYLLLLLLLAAA!!!
Sorry, man får inte lov att kanske säga såhär men för HELVETE
14 år och en jävla karatefylla? DET ÄR JU HELT SINNESJUKT, har människor inte föräldrar som uppfosrtar barnen!
Egentligen vill jag ju självklart inte skylla på föräldrana i detta lag, men om jag säger för övrigt så är det på tok förmånga ungdomar som börjar dricka i tidig ålder och även börjar med rökning och snusning!

Att dricka festa tycker JAG är hur roligt som helst, dansa sjunga med i låtarna och ha en rolig kväll, men med egen erfarnehet så är det INTE roligt att dricka så man spyr det fördärvar både för en själv och för andra, för då e det någon person som måste ta hand om dig ringa taxi osv osv... och det är det inte värt!!!

Men lite vin bra musik kanon sällskap och en klubb då e livet ändå på topp!!

Idag spelar Pittsburgh igen, det kan vara den avgörande matchen hur spännande som helst nu..
KOM IGEN!

Nu ska jag ta det lugnt innan jobbet tar vid igen!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0