Uppdatering!


Men oj, har jag kommit lite på latsidan här med att uppdatera?
jaa det verkar inte bättre och därav ska jag ta tag i mitt liv igen... hmm ofta mitt liv handlar om hur mycket jag uppdaterar min blogg? Mjjaa inte riktigt kanske!

Efter new york var jag ju självklart helt nere i träsket? NÄÄ inte robinson träsket... träsket där man är ledsen över att va hemma från new york!

Veckan rullade på som vanligt, Nu har Calla sommarlov så det blir att spendera dagarna med henne men hon är så underbar så mig gör det inget... iaf inte än:)
En massa parker playdater så gör det vardagen så mycket mer roligare!

Linn och jag har en tradition varje vecka
ROBINSON...
en gång i veckan kl 8PM träffas vi på starbucks i shady side... egentligen har vi bojkottat SB för att det är inte alls i samma kvalitee som COFFEE TREE, men de har ju en favoritkaka och nu har vi gjorde det till en tradition!
Så IKVÄLL blir det att se ROBINSON FINALEN!!!


FREDAG:
Linn jag och tracy eller LINN OCH TRACY gick på pick up och jag kollade på, PICK UP= där alla kan komma och spela hockey men jag på skridskor hade platsat i AFHV och det vill jag inte:)
Efteråt drog vi till eat´n park MUMS träffaade 2 killar från hockeyn MIKE AND AJ söta killar så de hängde vi med ett tag för att sen bege oss hem
sov hemma hos linn... vaknade upp och då var det


LÖRDAG:
vaknade frukost på ett super mysigt kaffeé. hem igen gjorde oss i iordning för dert var dags för
COLDPLAY!!
3 går bilen möter upp alla andra som ska med och sen var det bara att ge oss iväg!
5,30 anlände vi ställer upp BORD STOLAR ett slags spel med en massa öl hamburgare och korvar
sen var festen igång...
Spelat vi spelade ägde jag och LINN fullstädnigt på, alla blev nog chockade och vi hade 2 mycket speciella åskådare också med oss... 2 bögar var dom men världens käraste de tyckte jag och linn va hur härliga som helst sen skaffade vi oss fler och fler kontakter... sen 9pm började konserten och det var ju oslagbart!
EN KVÄLL SOM JAG ALDRIG GLÖMMER
den innehöll allt! TACK!


SÖNDAG:
vaknar upp hemma duschar snackar med mamma osv osv
när kl är 3 är det dags för kalas för min flicka.. nu är det snart middag och sen till linn!

Här kommer även lite bilder från NEW YORK

Love!






Kommentarer
Postat av: cajsa

it looks lite ypu living the dream:)

2009-06-01 @ 18:33:54
URL: http://cajsen.blogg.se/
Postat av: Maria

What language is that?

- Goja... u know a mix between goja papegoja..



I just can't can get enough!!!

2009-06-02 @ 03:21:40
Postat av: Palle

Åhh längtar tills vi ses i landet långt där borta och kan få 9 dagar tillsammans :) kommer bli de 9 bätsa i mitt liv:)

2009-06-03 @ 23:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0