Thylle kör och V gillar att slänga sig


Att ett youtube klipp kan ses så många gånger, jag och maria låg dubbelvikta av skratt.. jag vill inte skriva några namn men ni kan ju iallafall söka på det :)

Resterande av söndagen i new york blev det ett blogg inlägg, promenad till riverside, middag med hennes familj och sen begav vi oss till riverside igen och ska dricka lite vin hade vi tänkt!
När vi sitter och kollar på dryckes menyn "skriker" Maria:

KOLLA LÄNGST NER!!
KOPPARBERGS PÄRON CIDER
Jag var i himmeln!!!!
Helt underbart

Efter cider och massa skratt och trevliga människot begav vi oss tyvärr hem till Maria för att nu sova sista natten på PLANKAN!

Vaknade 6,30 lagom trött, gjorde frukost gick med Maria till bussen och sa HEJDÅ:( alltid alltid lika bittert!!

Linn hade sms:at och fråga om när jag flög vilken tid jag kom hem osv osv, sen när jag landade skickade jag ett sms

* LANDADE NU SÅ E PÅ VÄG MOT BUSSEN puss
När jag kommer till bussen så står min käraste LINN där, vilken överraskning:) så glad jag blev och ovan på detta är tar hon med mig till

IKEA!! Köttbullar potatis, lingon och BRUNSÅS!!!!

Sen blev det enbart en lugn kväll hemma och gick i säng tidigt...

MIN HELG I NEW YORK VAR OSLAGBAR!!
jag å Maria slår aldrig fel!

Nu ska jag vila lite!!

PUSSKRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0