svar....


Men ni var ju galet roliga, men i vilket fall som helst så hade jag ändå tänka att berätta vem som känner mig bäst.

18 års vänskap, bråk, skratt, kojor, dans, uppvisningar, gymnastik, bakning, fest, killar, semestrar, piller och med puvler, cam... vill ni att jag ska fortsätta?

nja.. jag har inte så mycket tid nu tyvärr.. men här med kröner jag den personen som känner mig absolut BÄST eller vi känner VARANDR bäst...

NELLY ERICSSON!

3 års ålder mamma berättar om den nya flickan som ska flytta "hit" på huset på hörnan... sprang fram och tillbaka hela dagen.. och ÄNTLIGEN anländer den fina söta tjejen med en rosa och grön jacka och på hennes axlar hängre hennes svallande vackra blonda krylliga hår!!
sen den dagen nelly har vi varit bästa vänner!

Vi har gått igenom allt tror jag, och det har vi verkligen tagit som en ny erfarenhet varje gång
varit i från varandra hur mycket som helst och det bästa är ju att vi faktiskt fortfarande är bättre vänner om inte tom even better :)!

Tänkte ta upp en händelse som hände en gång när NELLY ringde mig:
var i huset i skegrie hon ringer mig ioch frågar
* CATJA VAR ÄR VÅR ELVISP?
JAG svarar:
Den är i hörn skåpet på andra hyllan
OCH visst var den där :)

Nelly vet tom hur jag låter när jag läser sminkar mig och tom när jag petade lite i näsan haha!

JAG ÄLSKAR DIG NELLY och en sak vet jag det är att du å jag alltid kommer vara oslagbara tillsammans och inget kommer komma emellan oss, för det har vi redan tydligt bevisat!

PUSS nu väntar samtal från mamma:D!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Detta med elvispen måste du berätta för Nina. Det var ljuvligt! Du vet tom. vad de har i sina skåp:-)

Kramopuss mamma

2009-05-06 @ 20:41:13
URL: http://cajsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0