Reese´s!


Efter en lång helg och med 2 lite mer oseriösa blogg inlägg tänkte jag skirva ett längre och ett mer seriöst.
Denna helgen har det varit mycket sakna mamma pappa å svensksommar, vad gör jag då för att komma över det och försöka bli göad igen??

* Nypa sig själv i armen å säga HALLÅ USA ELLER TRELLEBORG?
* tänka på de underbara vänner man träffat STORT plus till LINN!
* Köra bil och shoppa mitt i natten typ
* träffas för kaffe snacka bio


Jag har lite svårt just nu i denna stund att sätta fingret på allt som gör det ändå så underbart, men känslan av att vara 21 års gamal och befinna sig i världens största och mäktigaste land är faktiskt en helt obeskrivlig känsla.
trots att detta liv aldrig kommer bli som det livet där hemma så är det hur underbart som helst.
FAST jag kan tjata om hemlängtan så borde ALLA ta denna chansen för att faktiskt få inse vad och vem man verkligen uppskattar!

Men i vilket fall, saknar gör man ju alltid som jag skrev innan så saknar jag MAMMA PAPPA OCH SYSTER
Nu är de 3 i tyskland på en minismester hotell frukost middagar vin champagne och film å mys
genast blev jag så avundsjuk på de att de fick vara tillsammans
men HERREGUD, otacksamma jävla unge sa jag till mig själv
jag som älskar usa folket barnen familjen va lite mer tacksam JA TACK:D

Pappa är ju arg på mig, som jag har nämnt innan så är det ju PLAYOFFS i hockey nu
PITTSBURGH penuings är ju ett topp lag, och jag kollar varje match dricker öl för en tjuga och på uteservering, då blir pappa arg och säger:
- DU ÄR JU INTE ENS INTRESSERAD och får denna möjligheten ;)

Söndagar burkar vara ganska tråkiga, ny vecka nya bla bla bla osv osv
men jag tycker själv att jag laddar upp mig ganska bra för en hårdjobbvecka:p

sitter i sängen
* läser bloggar
* äter godis
* dricker cola
* och läser sex and the city boken
* och lyssnar samtdigt på IMOGEN HEAP!


Hörs imorgon!
LOVE! ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0