Mina tjejer!


Kommer hem efter en lång promenad sätter mig framför datorn, blomman skriver:
RING UPP MIG!!!!
Lite smått nervös blir jag, trodde det hade hänt ngt,
när vi sätter på videosamtal så sitter min älskade MCD tjejer där
IDA B
IDA P
SOFIE
MATHILDA
BLOMMAN
ni e guldvärda <3
Helt underbart att få se er och få höra era röster!

IGÅR FICK PENS ÄNTLIGEN VINSTEN VI VÄNTAT PÅ
3-2 i övertid!!!! GYTT!

Idag: endast en lugn hemma kväll, och jobba lite längre...

IMORGON ladda upp inför MATCHEN, på storbildstv öl och med LINN!!


Mer uppdatering sen!

Sitter just nu och snackar med Paulina, ÄNTLIGEN fick vi ihop en tid att snacka <3!
och snart ses vi ju också OVERKLIGEN <3!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0