Lev i nuet och glöm allt annat...


6
35
198
days to go

Tills jag åker till new york
Tills Mamma och Pappa kommer hit
Tills jag är BACK IN SWEDEN!!!

Massa tankar i huvudet går just nu, både lyckliga, ledsan fundersama ångesfyllda? jaa en massa men ibland vet man inte hur man ska förklara så jag tänkte inte ens ge det en chans;)

Dagen:
Vaknade 11, kanon skönt
Skype med anna
Telefon med mamma
skype med ericsson
msn med Blomman
en social dag

Jobb i 1,5 timme... duschade gjorde ordning mig ut och åt med familjen
kom just hem jätte skön kväll en riktigt kväll som jag behövde :)

jag tycker det är jätte svårt att veta vad jag ska skriva i min blogg för att få er intresserade,
men sen är jag ingen dum desperat och kändiskåt person som behöver all uppmärksamhet. Utan jag vill bara få er intresserade av mitt liv som au pair, även fast många åker så är det faktiskt också en pytte liten del va just sverige som beger sig ut i världen.. speciellt lilla kära TRELLEBORG....

Men lite uppdatering kanske om hur stämningen är just nu i pittsburgh både hos mig och den "riktiga"befolkningen.
JAG har mina dagar självklart, idag var det en amazing dag sol värme barn överallt love it, men då saknar jag vännerna och vin i ngn park och lite musik.. kansk the kooks? eller i uterummet med mamma pappa jag och oskar för att spelar lite kort,.. It´s time for me to move on? probably yes!


men samtdigt har jag en underbar värd familj underbara barn och underbara vänner!

Orkar inte skriva, skriver innan jag lägger mig!!


PUSSS love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0