La Tolle and Le tollar


0315 ringde min klocka på fredag natt, det var dagen då jg,ag skulle bege mig till USA NEW YORK för att hälsa på min BEEP!
730 lyfter planet och jag landar i new york ca 830.
Denna gången utan problem!

Börjar ta en kaffe och sedan för att gå och möta upp MARIA, ser henne och springer fram och ger henne en kanonkulekram!

Travar 5 block uppåt in i lägenheten och då bjuder maria på lite lunch, bestämmer oss sedan för att göra PEDIKYR, vi var ju självklart de störigaste kunderna de haft, maria messar upp hennes tå det första hon gör och jag dog av skratt för att det kittlades!

Vo jobbade i ca 4 timmar men därav 2 i parken och 2 framför datorn!

Hem til Maria för att duscha gör oss i ordning inför kvällens övningar!!!!!
Klänning kuvertväska smink och sen va vi redo för att göra new york osäkert som riktiga tollar gör i NEW YORK!!

Gick till en restaurang på 93 Colombus ave åt lax ett glas vitt vin och njöt över att få vara hos min GOJAvän!
gick vidare till ett mexicansktställe och beställde in ett par drinkar som sjönk ner som de skulle :)
redan vid 1 tiden sa vi att nu är det dags att gå hem som båda var mycket stolta över.

LÖRDAG:
10.00 ringer klockan och det var OPPÅSTIG, göra sig redo och ut och handlade frukost och den tog vi sedan med oss till CENTRAL PARK, sol perfekt sällskap en NÖJD CATJA!

jag och maria har blivit lite mer vågliga så istället för att gå cykla springa eller ta taxi så tog vi tunnelbanan med alla andra tollars.. new till brooklyn och för att spendera lite pengar...
sol varmt och underbart!
Trötta och lite hungriga begav vi oss hem vid 7 tiden, hem in i duschen på med nytt smink nya kläder och en massa skit som vi håller på med då under tiden.
Men vid 10 ger vi oss ut, in på city diner och beställer in en rejäl drink, ni vet sån som passar rejäla kvinnor!
aja jag säger inte mer;)
Upp till nicole maria germ, möter upp en annan germ på tunnelbana ner till 27 gatan och får gratis inträde och gratis dricka! 

Men efter för mycket house musik grabbade jag och maria tag i en taxi och upp ngn annanstans haha men det var utomhus med en MASSA SJÖMÄN, där gick två svenskar igång ordentligt och kött"letandet" var på gång!!

Upp där börjar dansa loss och av ren händelse kommer där fram en kille JULIO från italien! HAHA jaha?
väldigt PÅ ville gifta sig med oss, kyssas och ha barn men vi spelade på.
Utomhus stötte vi på världens dröm "host parents" sjukt sköna vi skrattade snackade och helt plötsligt började han älska oss! AMERIKANARE:) det är ju det jag säger!!!
Men då hände det jag väntat på, min och marias sjöman som var en prins som sakta förvandlades till ett RÖVHÅL!
men andrew hette han från texas lång stilig muskulös... ska jag fortsätta;)?
nää lite priva måste man faktiskt kunna få hålla fär sig själv!

USCH, när vi väl hade bestämt oss för at lämna så kommer vi ner och det var ambulanser, polisbilar brnabilar då ligger där en man på marken som blir uppburen till båren.. och ingen visste va som hade hänt...:/!!

MEN NOG OM TRADIGA SAKER!
på vägen hem, eller maria är det nu jag ska sluta skriva?? HAHA i guess!!!

ner i sängen och en massa skratt i magen, love it!

SÖNDAG:
parkfrukost idag igen, solade varit ute och gått, just i denna heta sekund så ligger maria och sover, så jag funderar på att göra ngt jävelskap för henne;) hahaah... då blir hon glad på mig!!!

ska sjunga en sång för henne!
NEJ BLOGGEN, nu ska vi ut och göra stan...
ett glas vin och njuta!

LA TOLLE AND LE TOLLAR..

Nä jag ska ta å ringa thylle om skjuts...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0