I Love you more then 5000 feet



Catja: I love you more then 5000 feet
* The best
* Great "teatcher"
* My au Pair
* Cool

Love/ J


Att få se och få höra detta av ett litet barn är guldvärt, hemlängtan försvinner genast mycket snabbare och allt blir så mycket bättre :)...

Tyvärr eller får man säga tyvärr men så börjar allt folk komma hem nu, de som åkte bort i vintras, är det förlänge att egetnligen vara borta i ett år?
Nää jag tror inte det, satt och fikade med LINN och vi insåg genast ganska snabbt att ett år i usa är er evighet för livet och något som ingen kommer kunna ta ifrån en!

Lovade ju att skriva igår efter det andra inlägget men orkar jag egentligen hålla på att fjanta runt på bloggen hela tiden!

BTW: såg sista avsnittet från PRISON BREAK igår.. tårarna forsade!

Ska snart sova och drömma mig bort till NEW YORK och känna mig vild och fri
eller var det  VILD OCH SKILD!


Love!



Kommentarer
Postat av: Nelly

Oj vilken bild!!

2009-05-17 @ 09:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0