ett saknar inlägg


När en måndag är regnig, det åskar och blixtrar så passar ett msn samtal med MUNTSCH kanon bra,
jag inser verkligen hur mycket jag saknar honom och vad han betyder för mig!
3 år på gymnasiet där det varit tårar av lycka och tårar när det varit ngt som hänt, men vi har alltid stöttat varandra.
Vi tog studenten han gick på sitt håll och jag på mitt,
men här i denna stund sitter han i sthlm och chef på en bar och jag som au pair i USA men ändå är det som det var förr
All My Love!


Idag har jag faktiskt en RIKTIGT dålig dag, jätte mycket fylld med ångest, vad man ska hinna med, spara pengar
höra av sig, skicka packet hit å dit, svara på mail... å sen samtidigt hantera den värsta hemlängtan EVER!


anf MCD så saknar jag er jämt, oj vilket saknar inlägg blir lätt så
men om det är någon som läser och jobbar på MCD så för att få in rätt foten på RÄTT sätt så gör en CATJA!


Nu har jag inte så mycket mer att säga, hörs imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0