6 Månader... 6 månader kvar!



Halva tiden har det gått SNART iallafall sen jag lämnade Trygga sverige för att ensam utan säng toalett mat bege mig till USA...visst hade jag allt det där jag nämnde men innan jag anlände var det ju en massa som hände.. och ibland tror jag inte på något förrens jag verkligen är där eller verkligen har upplevt det!

Men hur känns det nu?
Längtar jag hem?
Vad längtar jag hem till?
Vad förväntar jag mig av resterande tiden i usa?
vad förväntar jag mig av sverige, vänner, familjen när jag kommer hem?
Framtidsplaner?


*
Just i detta moment känner jag lycka över att jag är här, gick ut på terassen kollade ut genom trädgården såg solnedgången varmt ute folk var ute gick, cyklade, körde bil, spelade högmusik.. min tanke var:
MITT BÄSTA beslut, och självklart i detta beslut finns en hemlängtan.
Jag vill inte ljuga för er att allt är som en dans på rosor men det är mer en dans på rosor här än hemma i SVERIGE måste jag faktiskt erkänna..!

*
När jag tänker på vad jag egentligen längtar hem till måste jag kanske vara hemsk nog att säga SVENSKMAT!!!!!

*
Resternade tiden i usa är att träffa mer människor, resa mer, ta vara på tiden för jag vet att den kommer försvinna
och FÖRDRICKA MIG PÅ COFFEE TREES KAFFE så jag inte har det att längta hem till sen!

*
Att komma hem kommer vara en alldeles overkliga känsla att få se alla höras alla röster osv osv,
jag önskar allt är som det var när jag lämnade framförallt med mina näraste och käraste
ni andra bryr jag mig inte så mycket om!

*
Jobba när jag kommer hem?
HAHA det kan man tycka jag har gjort färdigt, men usch varför skriver jag som om att jag åker hem imorgon
men faktiskt viktigt att planera OM jag ska plugga eller vad?
men som sagt.. nu e det 6 månader som man ska ta itu med först

have a great night!
see u guys 2mrw!

Over and out


ENDAST 1 arbetsdag kvar, LÄNGTAR TILL NEW YORK!

Kommentarer
Postat av: Marialopoles

Bra inlägg kuken, djupt, väldigt djupt!!



ses snart, din kuk

2009-05-21 @ 04:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0