2 dagar kvar..

EXAKT ett år sedan var jag och Maria i USA tillsammans och skulle göra den mest galna resan i våra liv!

Åhh jag är på helspänn längtar HUR mycket som helst till jag får träffa maria och gå loss i NEW YORK:)

Det var i helgen då jag tyckte jag hörde en mus i mitt rum, eller att den kröp i väggarna. Gick ner till mina värdföräldrar för att fråga om de visste om det, men då svarar pappan:
- INGEN FARA DET ÄR BARA EN EKORRE! jag dog av skratt och gick upp igen!

Helgen då som sagt inget speciellt, måndagen började det med jobb och sen HOCKEY
Penguins vann. 3-2 mot carolina!
tisdagen: Robinson och kaffe med LINN
Idag antingen bio eller bara chill!


Nu ska jag nog sova en liten sväng om:)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0