you are the music in me..

High school musical går om och om igen och låtarna sätter sig i huvudet, precis som " jag vill ha chicken tonight"

När folk inte kände igen låten:
en käpp en hatt ett paraply, fram tillbaks och sidan och ihop.
Kanske låten VÄNSTER HÖGER VÄNSTER HÖGER ÖKA IN TAKTEN, VÄNSTER HÖGER VÄNSTER HÖGER ÖKA INTE TAKTEN, SÅ SKA DET VA SÅ SKULLE VI MASCHERAT!?

Absolut ingen bra anledning heller varför jag fått snille på massa barnlåtar, man kanske blir barn igen genom att umgås me barn 24 timmar om dygnet!!

Dagen blir enbart en hemma kväll, det gissar jag på AA är ju ikväll och det får jag inte missa:)..

Dagens/helgens låt: i get knocked down...
glömt att skriva att jag och Linn kollade på FIred up, eller skrev jag det=?
btw så var den hur rolig som helst!


Har det blivit värsta "fjortis" eller inne grejer med Ben and jerrys?
jag bor ju mest 5 min från en affär och det känns inte så spec:p
nu skojade jag, för glassen är ju utveckligsstört god, coldstone går också hem!

SAKNAR MIN SYSTER!
Puss och hejdå!

Kommentarer
Postat av: Nelly

Kul att du skriver så mycket blogg. Förlåt att jag inte har varit inne på Skype på länge. Veckorna är fulla av jobb och sen träning men vi kan kanske prata i helgen. Låter det bra?

Saknar dig!!!!!

Tycker det är underbart att du trivs så bra.

2009-03-10 @ 20:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0