vänner...

Riktiga vänner/vän?
Vad definierar en äkta sann riktig vän?

Har en liten ARG boll i magen, vill inte skriva rakt ut för det är faktiskt taskigt,
för enlig mig själv så är jag en riktig vän:)

Jag och Min kära blomman hade vårt dagliga samtal idag, känns lika skönt alltid
17 december börjar dagen med JULMUST, BARNGLÖGG pepparkakshus
kvällen slutar med VODKA, STARKGLÖGGoch Blommans/MIN lägenhet fylld med pepparkashus, som ett helt pepparkaksland och en galen natt som förblir hemlig : )
Var det så min första kväll med Blomman skulle se ut:)?
I GUESS haha!
Men varjefall så är Blomman en riktig vän, en som man kan bli sur på, man ska gråta i hennes famn
, vi kan skrika på varandra, ringa varandra mitt i natten och åka bil och göra inget alls
vi tillåter varandra att vara i ens egna bubbla, blir förbannande när kylen inte är uppfylld
eller om man missat en fläck på combon
men STILL så är vi vänner:)
som suana säger.. eller NEJ det förblir vår hemlighet:D

kvällen blir en hemma kväll hur skönt som helst, ska lägga mig tidigt å ssoooovvvaa:D
puss å kärlek från pitten!

Linn Älskling, saknar diiiigg bajs mkt!Blomman and me  på en av våra uppesittarnätter:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0