Jag MÅSTE bara berätta...

2 April, JAG föddes 1988, men ack så fel.. varför ska jag börjar försöka trycka ihop mina 21 år i en blogg,
hur många hade jag intresserat?
eller joo kanske.. NÄÄ skämt å sido

2 April 2007, onsdag.. 16-20.. det var dagen då jag blev officiellt MCD älskare och jag hade mitt första pass på MC DONALDS TRELLEBORG!
Jenny ( som nu fått barn var den personen som utbildade mig)
Minns också att det var någon som frågade en annan:
ÄR DET UPPFYLLT MED TORRVAROR I KASSALINJEN?
* Jaa BLOMMAN har fyllt upp så det räcker,
I mitt huvud fick jag en bild av en STOR BOSSIG RÖDHÅRIG KVINNA som gick runt på donken haha
men det var ju bara du Blomman ;)

Jag som är en sprallig filur som skrattar snackat frågar å tar plats kunde göra Blomman väldigt irriterad eftersom jag kanske snackade mer än vad jag jobbade!
Men ju längre tiden gick och ju fler pass jag och Blomman jobbade så började vi NOG tycka om varandra mer och mer
vi snackade kanske efter jobb före jobb (om inte någon av oss hade försovit sig HA)

Efter en viss tid bestämde du å jag oss för att ha en film kväll då även IDA IDA SOFIE Å MATHIAS var med, minns inte så mycket ens av vilken film vi såg, men jag tror det va första gången jag var i din LGH dock!

När jag började på MCD var jag tillsammans Med Oskar, lycklig förälskad och allt vad det innebar var så sa jag till blomman:
VI KOMMER VARA TILLSAMMANS FÖR EVIGT vi älskar varandra!
Blomman svarar: DET FINNS INGEN EVIGKÄRLEK
Jag tog nog lite illa vid mig vid detta tillfälle, men jag tänkte inte mer på det
MEN då kom dagen 2 oktober 2007 då Oskar gjorde slut med mig.
Blomman var den första som fick ett sms av mig:
BLOMMAN, DU HADE RÄTT det finns ingen evigkärlek, Oskar gjorde precis slut!

Haha och det sms:et kan vi ha roligt åt nu, men då var det inte lika spännande;)
Jag håller våra sms hemlig som skickades under kvällen, kan bli lite pinsamt haha!

För att dämpa mina känslor och Blomman skulle orka med mitt evigatjat om det ena och det andra, så bestämde vi en kväll för att dricka och ha det trevligt
Det blev dricka och det blve trevligt HAHA.. men det blev INTE för mycket av det goda
det blev precis FÖRMYCKET så det blev hur roligt som helst :)

Efter det blev vi som helan och halvan ( har inte riktigt kommit överrens om vem som är vem dock)
men tillsammas jobbar vi bäst, och vi behöver varandra vid vår sida:)

Det som har varit min och Blommans GREJ är väl att INTE sova? HA
Varje gång vi träffades så var det vid 5 6 7 8 9 på kvällen till........... det visste man aldrig
men ska berätta om gången då vi inte sov alls!

Kom till Blomman på eftermiddagen som vanligt, kollade tv chillade lite, balkongen osv osv
Kvällen närmade sig och det blev dags för ett besök på ENTRE och Videomix
COLA GODIS och en baguette och även en MAXI runda för att inhandla PRISON BREAK
Prson break sattes igång cola hävades in och bagutten satt där den skulle!

Tiden gick å ögonen började bli trötta men ICKE ett glas cola och en spark i huvdet fick mig att vakna till,
när klockan slog sex så bestämmer jag och blomman oss för att ringa och väcka ALLA på mcd HAHAHA sen säger blomman
men catja nu åker vi snart till övre och säger hej till martin
Ja visst kl slog 8 och då stog vi på Övre och sa hej till Martin
efter det hämtade vi upp Ida ida och sofie för att köra de till bussen
VIDARE till Maxi, hem till mig för att hämta Jobb kläder
Tror bestämt att vi somnade vid 1130 den dagen och jag Började JObba 1530 för att köra kvällsskift.

Detta jag nämnt nu är bara en BRÅKDEL på det jag å min Blomman gjort tillsammans.

En annan sak vi har  tillsammasn är när vi jobbade tillsammans
Blomman var arbetsledare och jag va 2a DÅ.. det menades med att jag och Blomman ALLTID jobbade tillsammans (ändrades ganska fort haha)..
Vi ÄLSKAR att stänga, vi hade aldrig bråtton JO ibland när de andra gick oss på nerverna DOCK
men vi tog det lugna
som senast tror jag vi stämplade ut vid 3 på natten det var fan fina tider!

Jag Orkar inte skriva mer nu.. för kramp i fingrarna och jag ska sova, och jag vill inte avslöja allt:)
Våra uppesittar nätter, samtal är dock lite TOP SECRET:)

Men det jag ville ha sagt är att, Blomman är en toppen vän som alltid finns vid min sida,
det är inte så mkt mjäm mjäm mjäm mellan oss utan vi vet vart vi har varandra och behöver aldrig tvivla på det, vi hade vårt bråk som vi löste och på det skaffade vi oss ett smultronställe
TACK blomman jag saknar dig, eller va det nu jag skulle skriva att jag hatar dig;);)??
SKIT samma detta inlägget blev enbart internt men jag älskar det och kommer roa Blomman!

PUSS!
pepparkakshus!

Kommentarer
Postat av: cajsa

haha ni e ju inte kloka:)

2009-03-26 @ 18:01:02
URL: http://cajsen.blogg.se/
Postat av: Palle

Men hallå allt vi gjort då..`??:(

2009-03-29 @ 01:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0