soppa och dirty dancing!


Lite sovmorgon idag, det hjälpte verkligen min dag på alla sätt, känner mig mycket bättre än vad jag gjorde igår!

Ligger i soffan äter soppa och kollar dirty dancing, det e ju fan oslagbart :)
Ikväll blir det nog samma som igår att enbart ta det lugnt och försöka få så mycket sömn som det bara går!!

IMORGON, då åker min kära sofie till NEW YORK... äntligen så kommer där finnas en till som känner min kärlek till new york så som jag  gör:)!

Varför snackar jag så mycket om NY när jag bor i PITT.. men det är väl ganska förståeligt?
Fast pittsburgh är hur mysigt som helst, jag verkligen älskar pittsburgh på alla sätt:)

Nu orkar jag icke skriva mer, men vi hörs sen

puss och kärlek!

Kommentarer
Postat av: mathilda

Mc Snopp, funkar det nu?

2009-03-03 @ 20:54:35
URL: http://mahilda.blogg.se/
Postat av: mathilda

Mc Snopp, funkar det nu?

2009-03-03 @ 20:55:30
URL: http://mahilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0