sjukling

cajsa pappa och jag på time squeare:)
Skakande, frossa, huvudvärk, feber, förkylning, hosta och värkande muskler.. så löd mitt uppvaknande imorse.
Inte något av det roligaste vill jag ju tillägga!
Min dag har spenderads i min säng med sömn och samtal med mamma.
Tror jag pratat med henne kanske 5 gånger:) och INGET emot mig!


Men hur påverkar nu det mig när jag är här,
ni som vet vet ju att jag är världensmest känsligmänniska.
jag kan verkligen stå på mig och andra gånger gråter jag för något mindre allvarligt.

När jag är sjuk behöver jag mina närmsa, dvs min familj..:)
men idag när jag har mått som sämst har det inte funnits någon alls som kunnat ta hand om mig,
då ville jag bara HEM!!!

Tur att det är helg så jag hinner förhoppningsvis repa mig!

Nu blir det två avsnitt andra avenyn och sen blir det att gå till sängs så jag kan var med på noterna igen!

puss over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0