satc gänget samlas i september!


TRÖTT TRÖTT TRÖTT TRÖTT TRÖTT TRÖTT TRÖTT, vill ni veta mer?
jaa men lite får jag väl dela med mig:)

jag fyller år på torsdag. GRATTIS TILL MIG
NEW YORK på fredag GRATTIS TILL MIG,
nej ska faktiskt inte vara så egoistisk i detta blogginlägg som jag kan vara ibland;)

I LÖRDAGS FICK JAG PAKET AV MAMMA innehöll:

* OBOY
* CHAI TE
* SE & HÖR
* GODIS
* TUGGUMMI
* CD SKIVOR
* BERNAISESÅS
* SVERIGEMÖSSA
* KVAIAR
* EN BOK
Världens lyckligaste människa:)

VET NI??
i september kommer SATC gänget träffas i NEW YORK, love it
mina bästisar:)
Paulina
Maria
Lina
JAG
men oj, det kommer inte bli lugna manhattan iaf;)

Jag har lite smått ångest också för jag har så mycket jag behöver göra, ringa, osv
men varför tar jag mig inte tid, är det så att jag faktiskt itne har tid?
kanske borde strukturera upp mitt liv lite bättre;)?

aja, nu blir det middag och då ska CATJA laga bernaisesås:D

PUSS och kram

FALSERBO HORSESHOW " jag älskar din dan"
men herregud;) <3

BILD FRÅN LÖRDAGEN:


Kommentarer
Postat av: cajsa

du är mkt vacker catja:) å va ego:)

2009-03-31 @ 21:24:22
URL: http://cajsen.blogg.se/
Postat av: Marialopoles

SATC gänget kommer ta över Manhattan!! Men först ska den ena halvan göra det denna helgen;) gooooottt

2009-04-01 @ 19:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0