salto, flickis.. det sitter i ryggmärgen


In på golvet, kör en lätt men bra uppvärmning...
Börjar stärcka ut musklerna och förbereder mig mentalt för att ställa upp och köra mitt första hopp på en okänd konstig platt amerikansktrampett...
Volten satt där den skulle lika så den sträckahalva.. dock inga svårare varv men efter uppehåll så känns det i magen att man är lycklig igen:)

Sen blev det flickisar saltosar volter så det stod härligan till och jag var nor världens lyckligaste människa när jag fick stå och göra det jag älskar i nästan 2 timmar!!

Efter år träffade jag Pinja och Lisa, det var en mysig och trevlig stund med snack och massa kaffe!

Näsan börjat rinna igen och det tar kååååål på mig, men livet går vidare.
Ledig imorgon så jag ska sova sååå länge som möjligt!

Hörs imorgon½

GYMNASTIK!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Härligt Catja!!!

2009-03-13 @ 11:39:55
Postat av: cajsa

åhhhh ja blir avis hehe

2009-03-13 @ 17:00:39
URL: http://cajsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0