rödljus och polis..


Förra blogg inlägget glömde jag ju skriva dagen höjdpunkt i den sorliga dagen!
Linn och Jag var på väg på där Paul hade sin spelning..
Kommer dock inte riktigt ihåg vad stället hette där puben låg på.. men vi körde jag körde
Linn ber mig först köra JÄTTE sakta för att vi skulle kolla läget samtidigt ber hon mig kolla efter puben... men då hade jag många bilar bakom mig och kolla efter en pub samtidigt som jag körde... Visst jag är tjej men mer än 2 saker samtidigt är det svårt
Man skulle underhålla med Musik växla ja ni vet;)

Sen i Amerika kanske inte alla håller lagarna som man gör i Sverige, varje dag ser man bilar som kör mot röttljus
Så när vi kör på denna vägen på väg till Paul, slår det om till orange en litenbit innan den vita linjen.. då skriker linn
KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR
och jag körde och brevid stod där en polisbil
Jag och linn skrattade såå inihelvete.. det var ju egnetlingen ingen fara men när där står en polisbil orange och jag ställer mig på gasen!
det var dock en spännande upplevelse:)


Det vankas New york den 3 -5 April:)
och Los Angeles i Maj:D
deet bådar gott, kanske skrev det igår också men va fan:)

idag är det förhoppningsvis den stora dagen då catja ska börja träna gymnastik i USA
det känns ändå lite häftigt måste jag medge:)
Nervöst, det största problemet är vad jag ska ha åp mig..
jag vet ju inte va för kläder de brukar ha på sig här?

Nu ska jag kanske städa rummet?
i dont know!

men ha det kanon bra
och puss från snoppburgaren:)

Kommentarer
Postat av: cajsa

men hallå vadå gympa?? i lag? tell me more tell me more

2009-03-12 @ 18:37:49
URL: http://cajsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0