right or wrong?..


kl ringde 10 imorse, då var det OPPÅSTIG som emma hade sagt, kroppen och huvudet och hela jag ville ligga kvar men jag var tvungen för att det var dags för AU PAIR möte.

kl 12 hämtade Anne upp mig åkte för att bowla blev lite klydd så det blev kaffe på dunkin donuts hem duschade,
Marie från tyskland hämtade upp mig och det var dags för SALSA kurs, baslektion börjades det med sen var det fridans då männen kom upp och bjöd upp oss.. hur fräckt som helst.

SEn avslutades kvällen med att käka kinabuffet i Oakland, studentkvarteret i Pitt.

Helgen har varit ok, saknat min finaste Linn dock.. men du kommer HEM SNART och det känns skönt.
La ni också märke till att jag skrev "HEM"... jaa Pittsburgh har blivit mitt hem, det känns skönt!

Peace Out..

see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0