pittsburgh


Solen sken leende på läpparna och livet i Amerika leker:)
Jag vill inte hem för en skeund faktiskt, kommer antagligen ändras imorgon haha.

Helgen var hur lyckad som helst, shopping på dagen
en kjol och en klänning blev inhandlad
vid 6 kom scott och hämtade mig för att åka hem till honom och laga buritos, huuuurrr gott som helst,
sen fick vi för oss att vi skulle ut och göra barrunda så så blev det
och inte nog med det som kom min käraste hem från FLORIDA
så när kl är 0130 står jag utanför hennesdörr och väntar, att krama dig igen var underbart!!

spenderade natten hos henne shopping på lördag igen hem fira hostdad, iväg hem till linn duscha göra sig i ordning för den mexikanskafesten hur grym som helst, förade hemma hos Scott innan och resten orkar jag inte skriva:)

söndagen vaknade upp hos linn, varit ute och gått ca 2,5 mil idag.. så mina ben är lite ringrostiga haha:D'men det ska vi nog runna rda bot då=)

Nu vill jag uppmana er läsare:
JAG ANVÄNDER INGEN SVENKMOBIL
JAG RINGER SÅ OFTA JAG KAN
SVARAR PÅ MAIL NÄR JAG HAR TID
TÄNKER PÅ ER JÄMT!


dvs, även om jag är "online på både skype och msn" menas inte det med att jag är här..
för jag sitter inte å väntar eller vaktar datorn. im so sorry men det är en del saker som ska fixas
önskar jag kunde snacka med er hela tiden:)

Kvällen avslutades med en fin middag med LINN, of course:) och det var en hur grym helg som helst

nästa helg blir det  NEW YORK:D

Dagen kommentar: ( Linn och catja kollar bilder från lördagens bravader)
C: MEN ööörrrk jag ser ut som en flodhäst
L: jaa men verkligen
HAHA LOVE U;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0