livet har sina goda stunder..


"Livet har sina goda stunder"
Så lyder fortsättningen från mitt förra trogna jobb MC DONALDS!
Men sen måste jag också säga att mitt liv är guld.. har nog inget sådär dirket att klaga på,
en världsbäst familj vänner, en underbart host family kids, vännerna här :) ( linn <3)...

Sitter med datorn i mitt knä dricker kaffe och äter pistage nötter, har lagt mina barn!

Bara 7 dagar kvar till Linn kommer hem
13 dagar tills jag är i NEW YORK hos Maria :)

MINDRE än 3 månader tills Mamma å Pappa kommer hit, sen blir det LA i maj

och den kära gamla au pairen kommer förhoppningsvis hit i Juli:)
har massor att se framemot!

Nu väntar andra avenyn och mer kaffe!

Kärlek å gojs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0