jag skulle kunna...?eller jag skulle bara ...


Jag och Linn har en hemlighet, kanske inte så spännande att ni inte kommerf få reda på de, men varför i helvete skriver jag då ens att vi har en hemighet?

Men rubriken har en viss handling om min och Linns hemlighet, Maria och Paulina skulle kunna lista ut vad det menas med HAHA!!

Livet som au pair har rullat på överförväntan nu, känns hur bra som helst... när folk är ledsna hemma och behöver en känner man sig hjälplös dock.. men jag finns ju här.. jag är ju inte död:D

Jag tror på att man kan uppleva saker som i film, det gör jag faktiskt:)

Igår sa jag å Linn hejdå till paul:S.. det va faktiskt väldigt känsligt.. han ska flytta till skogen.. men vi får väl se han igen
på vår midsommarfest som går avstapeln den 19 juni:D
alla som är från Sverige är mer än hjärtligt välkmmna!

det vankas semester här också nu...:)
3-5 april. NEW YORK
22-25 Maj LA!
Nu börjar det hända saker och det gillar vi!


PUSS och grötdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0