Hon fick en krokodil på köpet...

Min Älskade sniffe anna och jag pratar i telefon varje dag ca 3 timmar och kanske 20 gånger,
varje dag har Anna något nytt spännande och händelserikt att berätta för mig.
En dag blev hon jagad av en hund, andra dagen tar hon i sönder sin säng och tredje dagen trillar hennes dator stol isär!


Men jag tror nog att Måndagens händelse var den roligaste,
Anna ringer mig och vi skulle snacka allmänt.
Då börjar anna sin berättelse när hon var ute och sparng, nu tänker ni kanske.. JAHA var det något att nämna i sin blogg att anna var ute och sprang men JAJEMENSAN:)..
På vägen så stötte anna på ORMAR, ekorrar.. och hennes värdfamilj hade sagt att turen skulle ta ca en timme så hon skulle träffa de andra på en parkering..
efter ca 40 min så börjar anna undra var parkeringen tar vägen... hon frågar lite folk var parkeringen är.. och hon säger även till folket, ser ni 3 persoen 2 tjejer och en man ute och går.. så säg att  ANNA är på väg..
och på denna vägen så HELT PLÖTSLIGT ser anna en SKYLT:
SE UPP FÖR KROKODILERNA!! HAHA
då har Anna utan någon aning sprungit rakt in i ett krokodil område Anna springer det forttase hon kunde igenom detta
MEN hon är INTE på rätt väg!
Hon vänder på klackarna och får springa igenom DETTA OMRÅDE IGEN
När hon minst anar det dyker det upp en kvinna som har hand om detta område och frågar:
ÄR DET DU SOM ÄR ANNA?
Japp svarar anna
ANNA får skjuts tillbaka och damen skriker till alla de passerar
JAG HITTADE ANNA!

HAHAHA alltså jag döööööööööööööööööör så roligt:D

Nu ska jag äta ngt för jag orkar inte skriva mer:D

LINN NU ÄR DET DAGS ATT KOMMA HEM:D

8 DAGAR KVAR TILL NEW YORK
puss å kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0