Hände det där på riktigt?..


Att få en dejt sådär på en solig tisdag? att en kille kommer fram och frågar en vart men är ifrån och det ena ledde till det andra!
alltså jag var nog världens lyckligaste tjej:) eller ja ÄR!i love u!


Så igår var det dags, man skulle träffa "kaffe"killen det är det smeknamnet han fått av mig..
men först var det jobb och sen träning..
Innan träninge hade vi bestämt att jag skulle ringa när träningen  var slut
Men under träningen var jag "tvungen" att kolla min mobil om ngn hade hört av sig och lite också om han hade ställt in.
för det hade varit skönt så slapp jag va nervös haha
ett sms på mobilen var mottaget:
I have a suprise for you!
Hur kär är inte han, det var gulligt
PRESENTEN:
LINGON!!!!!! jag blev så glad, så jag har lovat att göra köttbullar och potatismos till honom:)
dirket från träningen så körde jag till min dejt, nervöst som fan
hade ju bara träffat honom så hastigt och lite sådär och från början var det faktiskt kanske
TO GOOD TO BE TRUE?
men jag ska ju inte säga ngt än, men dock så har jag iaf varit ute på dejt med en amerikanare :)
kanske inte den mest romantiska dejten men hur mysig som helst, köpte kaffe var ute och gick i det varma vår vädret i pittsburgh, det var kanon skönt!..
Vi pratade om hur mycket som helst. och jag vill gärna träffa honom igen:)

Nu ska jag iväg och göra vid mina naglar, sen får vi se vart kvällen slutar!

puss och leende på läpparna:D

jag saknar sverige och jag saknar LINN
och sen ska jag till MARIA snart:D

PS JAG FYLLER ÅR SNART!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0