en käpp en hatt...

Ett käpp en hatt ett paraply, fram tillbaks och sidan och ihop.. den sången hördes om och om igen när Jag Nelly mamma och Nina var ute och gick på Skegries gator:)...
Saknar dig Yllen!

Har varit en väldigt lång och krävande vecka, men nu är den slut och jag sitter med Diet pepsi och ska sätta på en film hur skönt som helst:)

Haft en liten down period på sistonde, kan dock inte riktigt sätta fingret på vad det är som gör det,
många frågor surrar runt i huvudet?
varför?

Jag skaffade denna bloggen hemlig först, men sen ville jag att NI skulle kunna följa med på min resa under detta år och därav blev den officiel:P
så nu måste man genast tänka på vad det är man skriver.D

Playdate ballet och biblioteket, en snabb sammanfattning av min dag, ändå väldigt skön också:)

Jag och Min Kära Norrlänning Anna, nu har vi diskuterat fram och tillbaka ett par gånger,
nu vill vi åka till HAWAII sista två veckorna i USA i december.. komma hem fräscha bruna utvilade ( dock kanske inte med 12 timmars tidskillnad) men 2 veckor med drinkar sol bad och bara en massa mys
Är inte det ett perfekt avslut på ett intenvivt år?

Men så här lång i usa känner jag ändå att det är mitt bästa beslut även fast vissa dagar frågar man sig själv om detta var rätt eller inte!
Men som jag sagt så många gånger tidigare så hade jag ändå åkt tillbaka om jag hade åkt hem..
Att leva i usa, nu har det börjat bli varmt också så då är det ännu bättre att va här!

Körde en runda köpte en kaffe gick ut och satte mig, hur skönt som helst:)

Nu blir det film och pepsi i min nybäddade säng!

puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Josephine

Men catja, glöm inte bort mig här hemma. Vet du hur mycket jag behöver prata med dig?! Du är i stort sätt den ENDA jag kan prata öppet om ALLT med! KOM HEM!!! <3<3<3

2009-03-07 @ 23:00:22
URL: http://jrosvall.blogg.se/
Postat av: Mamma

Du, den låter väcker många roliga minnen. Att du bara kommer ihåg den!

Åter igen härlig läsning, Catja!!

Kram och puss

2009-03-08 @ 22:08:00
Postat av: cajjan

Hej!

Va kul du skriver haha:) Men jag har aldrig hört den sången sjung den sen pussåfis min lilla gullegris

2009-03-08 @ 22:09:58
URL: http://cajsen.blogg.se/
Postat av: bloggen om sex!

Är du intresserad av ämnet sex?

Har du någon historia som du vill dela med dig av eller tycker du bara om att läsa andras?



Besök gärna min nyastartade blogg som tar upp det mesta inom ämnet sex! Välkommen :)

2009-03-08 @ 22:14:06
URL: http://thisisdeap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0